Аминокиселините Фитнес добавка #1

Аминокиселините Фитнес добавка #1
5 (100%) 7 votes

 В света на хранителните добавки, протеините – дали от суроватка или от друг източник, имат тенденцията да се задържат, като лидер над всички тях. Ако сте забравили урока по биология от гимназията, Белтъците са изградени от аминокиселини. Двадесет процента от човешкото тяло се състои от протеин. Протеина играе решаваща роля в почти всички биологични процеси а аминокиселините са градивните елементи на протеините. Всъщност, тези аминокиселини са самата причина, протеина да е толкова важен. Много просто, аминокиселините са градивните елементи на живота. Когато погълнете протеин, тялото ви го разгражда на отделните аминокиселини, и ги разпределя за каквото е необходимо в момента. Голяма част от нашите клетки, мускулите и тъканите се състоят от аминокиселини, което означава, че те извършват много важни телесни функции. Те също така играят ключова роля при транспортирането и съхранението на хранителни вещества. Аминокиселините имат влияние върху функцията на органи, жлези, сухожилия и артерии. Те са също така важни за лечение на рани и възстановяване на тъканите, специално в мускулите, костите, кожата и косата, както и за премахването на всички видове отпадъци от обмяната на веществата.
Аминокиселините са от основно значение и при мускулна маса и при отслабване
Хранителни добавки от основно значение при фитнес диети за мускулна маса и отслабване
За разлика от времето преди няколко години, много лекари вече препоръчват, прием на аминокиселините (като хранителни добавки) дори и на хора които не са спортисти, защото аминокиселините имат положителен ефект за всеки човек. В реалния свят безброй фактори лишават телата ни от възможността да получават пълна и балансирана доставка на жизнено важни хранителни вещества. Сред тези фактори са замърсяването, причинено от изгарянето на изкопаеми горива, хормоните приемани от месото от едър рогат добитък, интензивното използване на торове в селското стопанство, и вредни навици като пушене и пиене,неправилно и нередовно хранене, всички тези фактори лишават нашите тела от най-важните хранителни вещества. Още по-лошото е,че храната,с която се храним ежедневно е буквално изкуствена. Аминокиселините, могат да ни помогнат да си доставим това, което се губи от преработката на храните, по този начин, помагаме на здравословното си състояние и така се чустваме силни и енергични.Ако тялото не приема минималната енергия и хранителни вещества, то не може да изпълнява своите телесни и умствени функции. Без необходими витамини, протеини (аминокиселини), микроелементи и минерали, съществува риск от множество заболявания и метаболитни разстройства. Те могат да имат сериозни последствия. Повечето болести, на съвременната цивилизацията са резултат от дисбаланс в нашия метаболизъм. Аминокиселините са солидно отговорни за постигането на балансиран метаболизъм.Като в това число се има предвид количество на наличните свободни аминокиселини в човешкото тяло.
Ако ние консумираме достатъчно протеин в диетата, протеинът се разбива в стомашно-чревния тракт на отделни аминокиселини. След това се връща отново в мускулите, като нов протеин. Този биологичен процес се нарича биосинтеза на протеина. Количеството на аминокиселини се трансформира, или „обменя“ три до четири пъти на ден. Това означава, че тялото трябва да бъде снабдено с достатъчно аминокиселини, отчасти чрез биосинтеза на протеин, отчасти чрез храната или чрез консумация на подходящи хранителни добавки. Целта е количеството на свободни аминокиселини да е в правилната комбинация. Ако една или повече аминокиселини, не са налични в достатъчно количество, тогава производство на протеин отслабва и метаболизма се забавя. Ето защо аминокиселините са от основно значение за всеки човек и особено за спортистите. При стрес и сериозни ежедневни натоварвания тези нужди от аминокиселини и особено на някои от тях, като аминокиселини (ВСАА) и глутамин се засилват многократно. Какво прави някои аминокиселини, уникални и незаменими за тялото Ви, особено когато става въпрос за фитнес.

Какви видове аминокиселини има?

Аминокиселините са органични съединения, които съдържат най-малко една амино група (-NH2) и карбоксилна (-СООН) група. В човешкия геном има, 20 аминокиселини, създадени за изграждане на протеини и следователно наречени proteinogen. Освен това, има приблизително 250 аминокиселини, които не са протеини. Те се използват за образуване на захар например. 20-те протогенни аминокиселини се наричат също така стандартни аминокиселини, които могат да бъдат разделени на три групи: незаменими, заменими и полу-есенциални.
Осем аминокиселини са от съществено значение за хората, и спадат към така наречените незаменими аминокиселини. Тъй като тялото не може да ги произвежда от само себе си, те трябва да бъдат доставени външно, чрез храна или добавки. Незаменимите аминокиселини са: изолевцин, левцин, лизин, метионин, фенилаланин, треонин, триптофан и валин. Аргинин и хистидин образуват групата на така наречените полу-есенциални аминокиселини. Те трябва да се добавят в диетата при определени обстоятелства.Десетте заменими аминокиселини могат да бъдат произведени в тялото. Следните аминокиселини попадат в тази категория: аланин, аспарагин, аспарагинова киселина, цистеин, глутамин , глутаминова киселина, глицин, пролин, серин и тирозин. Трябва да се отбележи, че определението „заменими“ и „незаменими“, не означава, че можете да се лишите от една група от аминокиселини. Изискванията за протеин и аминокиселини, може да се различава значително от човек на човек. Размерът на полу-есенциалните и заменимите аминокиселини, произведени от самия орган, зависи от много и различни фактори. Тези фактори са възраст, умствен и / или физически стрес или заболявания. Те определят различни нива на нужда от аминокиселини, необходими, за да сте здрави.

Аминокиселини и Фитнес

От основно значение за спортистите са три аминокиселини, левцин, изолевцин, и валин,наречени разклонена верига аминокиселини (ВСАА). Както подсказва името им, тези аминокиселини имат специална структура, която им позволява да се използват по начин, който другите аминокиселини могат само да мечтаят.

Кои са най добрите bcaa аминокиселини
Най-добрите аминокиселини

Какво точно прави ВСАА, и защо са толкова важни аминокиселини? Ако протеините са направени от аминокиселини, защо трябва да се вземат добавки аминокиселини, вместо просто да си изпиете протеиновия шейк или да си изядете пържолата на обед? Суроватъчен протеин, естествено съдържа ВСАА. Така че, защо да взимаме отделно добавки аминокиселини. Дори и да е с високо качество суроватъчен протеин изолат или хидролизат, Whey ще съдържа само една определена доза от ВСАА – които също ще са смесени с всички останали аминокиселини. И не само това, аминокиселините се се конкурират за абсорбция една с друга. За да получите пълна полза от ВСАА, трябва да направите прием от разклонена верига BCAAs веднага след тренировка.С какво ще помогне това на трениращите фитнес?

Аминокиселини за Мускулна маса

Аминокиселините Подобряват мускулния растеж: Добре, но какъв е смисълът? Какво BCAAs всъщност прави? Много неща, както се оказва. Основната причина, поради която хората приемат добавки аминокиселини, все пак, е растежа на мускулите. Левцин, доказано регулира и подобрява синтеза на мускулния протеин след тренировка. Стимулирани от стреса на вашата тренировка и подкрепени с прием на левцин, след нея, мускулите ви ще имат всичко необходимо, за да се развиват и да бъдете по-добре подготвени за следващата си тренировка.

Аминокиселини за Издръжливост

Аминокиселините Повишават издръжливостта: Добавките аминокиселини променят начина, по който тялото ви използва първичните си източници на гориво – въглехидрати и мазнини. За повечето спортисти, особено тези, които тренират спортове изискващи за кратък период, много интензивно натоварване,изчерпването на гликоген е основен проблем. Той води до изтощение и рязък спад в производителността. При проучване, е доказано че прием на BCAAs съхранява гликогена и се наблюдава 17.2% увеличение на времето, необходимо за неговото изчерпване. Как ВСАА защитава гликоген на тези спортисти? Освен това че влиза много бързо в кръвообращението и веднага поема високите изисквания от аминокиселини при натоварване и стрес, БЦАА аминокиселините включват и мазнините като източник на енергия. За тези, които се опитват да изчистят телесните мазнини, и спортисти които са на диета с ниско съдържание на въглехидрати, ВСАА ще помогне на тялото ви да преминете към използването на мазнини за гориво.
Добавете прием на аминокиселини при диета за отслабване и в период на мускулна маса
Аминокиселините ще подобрят издържливостта и силата

Аминокиселините задължителни при интензивни тренировки

Аминокиселините Намаляват умората: Във връзка с посочените по-горе констатации, BCAAs демонстрира способността си да предотврати настъпването на психичната умора,която понякога съпътства дългите тренировки. На първо място, това е така, защото съществува връзка между ниските нива на BCAAs и триптофан. Обикновено, когато вашите нива на BCAA са ниски, тялото произвежда повече триптофан, който след това се превръща в серотонин в мозъка и води до чувство на умора и отпадналост. BCAA добавки предотвратяват този процес.

Аминокиселини за концентрация

Повишават концентрацията: Със задържането на триптофан далеч, добавките с аминокиселинни подобряват вашата краткосрочна памет и способности за обработване на информация. По време на състезания – особено тези, които продължават няколко часа – това може да бъде ключът към победата.

Аминокиселини за мускулна маса

Аминокиселините Предпазват мускулите: Знам, че не звучи добре, но ние трябва да приемем суровата истина. Тренировките разпадат нашите мускули. Обикновено, точно това, е което кара тялото Ви да върви напред и да се развива. Но само при едно условие, че се възстановявате правилно,тялото ви се нуждае, да се възстанови за да става по-силно. Понякога, обаче, тренировките са много тежки и интензивни и мускулите ви всъщност се разграждат за да се използват за гориво. Спортистите които практикуват дисциплини изискващи издръжливост, силова издръжливост и тренират на гладно в калоричен дефицит са особено изложени на риск. ВСАА идва на помощ точно тук, за да защити вашите мускулни влакна от разпад.

Аминокиселини за Възстановяване

Аминокиселините Подобряват възстановяването: Тази способност за увеличаване на синтеза на мускулния протеин и предпазване на мускулите означава, че можете да се възстановите от тренировките по-бързо, за да се върнете към залата по-силни. И не забравяйте, възстановителния период започва веднага след като приключи тренировката. Прием на протеини и аминокиселини веднага след тренировка Гарантира, че възстановяването е пълно, то е от жизнено важно значение за постигане на напредък.

Аминокиселини при мускулна треска

Аминокиселините Намаляват мускулните болки: Предпазването на мускулите и подобряване на възстановяването, помагат да се ограничи възпалението и мускулната треска, което обикновено съпътства тежките тренировки. Ако вземем всички физически и психологически ползи от прием на аминокиселинни добавки ,ще стане ясно, че те подобряват цялостната ефективност. Тялото ви ще реагира по-добре на вашите тренировки и ще работите по-ефективно по време на самото натоварване. Това ви позволява да се запази фокуса и концентрацията, както и силата и издръжливостта.
Аминокиселини на прах
BSN Amino X – BCAA на прах
                                                         Ефектите на аминокиселините
 В много страни от Европа, недобре балансираните диети водят до доставка на аминокиселини в тялото под международно препоръчаните нива. Профилактиката и лечение на някои заболявания често води до увеличаване на изискванията за дозиране на аминокиселини. Което означава, че трябва да се приема като добавки. Вегетарианците както и хора с хронични заболявания на черния дроб и бъбреците имат по-голям риск от развитие на недостиг на аминокиселини. Аминокиселините аргинин , глутамин , лизин, метионин и таурин има имуномодулиращи ефекти и са от полза за хора с имунодефицит. В крайна сметка, аминокиселини имат огромен потенциал за използване при лечение и профилактика на широк спектър от заболявания.
Изследванията през последните години показват, че аминокиселините са полезни срещу диабет, остеопороза, сърдечни проблеми, метаболитни нарушения, еректилна дисфункция, анти-стареене, както и при симптоми на менопауза. Въпреки че проучванията показват, че ефектите на аминокиселини са положителни, те все още не са добре признати в областта на медицинската наука в Европа. Те са необходими за изграждане на структурни протеини като колаген, ензими, съсирване механизми, антитела, транспортни молекули, мускулите и хормони.
Ефекта от прием на аминокиселини е безспорен а във някои случай употребата на аминокиселини, като хранителна добавка е абсолютно наложителна. Можете да се възползвате от най-ниски цени на фитнес добавкиаминокиселини и протеини от fitnessdobavki.bg , за да сте сигурни че доставяте необходимото количество за деня.


One thought on “Аминокиселините Фитнес добавка #1

Вашият коментар